Genel Bilgiler
Genel Bilgiler
Üniversitemizde eğitim ve öğretim aksamadan yürütülmesini hedef alarak, gereken hizmet ve faaliyetlerinin ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesi için insan(emek) gücü kaynaklarının en uygun ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak için faaliyet gösteren birim Personel Daire Başkanlığıdır.
Personel Dairesinin Görev ve Sorumlulukları
Personel Dairesinin görevleri 124 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 29. maddesinde belirtilmiştir.
Bunlar;
Üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yapmak, personel sisteminin geliştirilmesiyle ilgili önerilerde bulunmak. Üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işleriyle ilgili işlemleri, yapmak, İdari personelin hizmet öncesi ve hizmetiçi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulamak, Verilecek benzeri görevleri yapmak,
şeklinde belirtilen ve doğrudan yönetilen bu faaliyetlere ilişkin olarak Üniversite üst yönetimince belirlenen, istihdam politikaları ve grup politikaları ile uyumlu prosedürleri belirlemek, çalışan astların bu politikaları anlamaları ve bu politikalar çerçevesinde hareket etmelerini sağlamak için gerekli tedbirleri almak.
Misyonumuz
Galatasaray Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı olarak misyonumuz, Üniversitemiz vizyonu ve misyonu doğrultusunda, tüm personelimizin özlük, atama, terfi, izin, emeklilik ve diğer insan kaynakları süreçlerini yasal mevzuata uygun olarak şeffaflık, eşitlik ve liyakat ilkelerine bağlı kalarak yürütmektir.
Vizyonumuz
Personel süreçlerinde modern İK tekniklerini kullanan, dijitalleşmeyi esas alan ve çalışan memnuniyetini en üst düzeyde tutan, öncü ve örnek bir Daire Başkanlığı olmaktır.